Mokytojų tarybą sudaro
Direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi darželyje-mokykloje mokytojai, sveikatos priežiūros specialistas, pagalbos mokiniui specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Milda Bajevienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. | Rasa Sviderskienė | Meninio ugdymo mokytoja | Sekretorė |
Mokytojų tarybos funkcijos
- Inicijuoja darželio-mokyklos kaitos procesus.
- Formuluoja ir koreguoja veiklos tikslus ir uždavinius.
- Dalyvauja planuojant darželio-mokyklos veiklą.
- Svarsto mokymo programų įgyvendinimą, ugdymo ir mokymo rezultatus.
- Aptaria skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus.
- Analizuoja mokinių krūvius, nepažangumo priežastis.
- Aptaria švietimo reformos įgyvendinimo ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes.
- Priima nutarimus vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais bendraisiais ugdymo planais ir kitais teisės aktais.
- Priima sprendimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę.
- Atviru balsavimu renka atstovus į darželio-mokyklos tarybą, mokytojų kolegijų pirmininkus, darželio-mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestavimo komisiją.
- Analizuoja, kaip darželis-mokykla vykdo veiklos planus ir ugdymo programas.
- Svarsto ir pagal kompetenciją priima sprendimus dėl darželio-mokyklos ugdymo planų.
- Bendradarbiauja su kitomis mokyklos savivaldos institucijomis.
Dokumentai
Pamokų laikas