Naujienos

Pirmąją kalendorinio pavasario dieną Dainorėliuose buvo minima Užgavėnių šventė.

Vasario 25 dieną ikimokyklinukai ir priešmokyklinukai dalyvavo meninio skaitymo rytmetyje „Iš vaikystės žodžių“.

„Žiogelio“ ikimokyklinio ugdymo grupė kartu su  studijos „Spalvų juokas“ menininke Alma, vasario 25 d. dalyvavo kūrybinėje  STEAM veikloje. Jos metu vaikai kūrė Užgavėnių kaukes.

Siekiant plėtoti prioritetinę sveikatos saugojimo kompetenciją, d/m „Dainorėliai“ organizavo projekto ,,Smalsuolių pasaulis“ vieną iš veiklų - ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų viktoriną ,,Noriu augti sveikas ir saugus“.

Siekiant paminėti Šv. Agotos dieną, bendradarbiaudami „Saulutės“ ir „Drugelių“ grupių ugdytiniai kartu su mokytojomis Karolina  ir Marija įvykdė STEAM veiklą - „Duonelės kelias“ .

Sausio 25 d. visa darželio-mokyklos „Dainorėliai“ bendruomenė šventė 699-ąjį mūsų mylimo Vilniaus miesto gimtadienį.

Kviečiame visus dalyvauti Vilniaus d/m „Dainorėliai“ organizuojamoje respublikinėje ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, mokytojų, bei tėvų (globėjų) virtualioje parodoje „Vaiko rankomis apjuoskime Lietuvą“.

Sausio 6 d. „Saulutės“ ir „Žiogelio“ grupėse buvo paminėta Trijų Karalių šventė. Mokytojos Karolina Kudriavcevaitė ir Dalia Butkienė, puoselėdamos pasidalytąją lyderystę, bendradarbiavo ir suorganizavo lėlių teatrą, kurio metu ugdytinius aplankė Trys karaliai. 

Siekiant plėtoti partnerystę su Lietuvos nacionaline Martyno Mažvydo biblioteka, gruodžio 30 d. ir sausio 4 d. „Varpelio“, „Saulutės“, „Drugelių“ grupių vaikai kartu su savo mokytojomis ir padėjėjomis buvo pakviesti apsilankyti šioje bibliotekoje. Ugdytiniai stebėjo Vaikų lėlių teatro studijos „Berniuko Žirniuko vaikų teatras“ edukacinį spektaklį „Rudenėlio, kaip nebūta“.

Vadovaujantis 2022 m. sausio 1 d. įsigaliosiančio Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 17 straipsnio 5 dalimi, asmenį  skiriant į pareigas yra privaloma patvirtinti sąrašą pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją.